РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Ключові слова:
Освітня платформа, дистанційне навчання, автоматизація освітнього процесу, управління школою іноземних мов, інтеграція з Zoom, адаптивний інтерфейсАнотація
У цій статті представлено розробку інформаційної платформи, призначеної для управління навчальним процесом у школі іноземних мов. Система охоплює такі ролі користувачів, як адміністратор, вчитель та учень, з основною функціональністю, що включає управління групами, планування уроків, інтеграцію з Zoom, автоматичне створення домашніх завдань та моніторинг успішності.
Посилання (Бібліографія)
Назаров В. М. Проектування та розробка інтерактивних освітніх платформ. — Харків: ХНУРЕ, 2022. — 112 с.
Next.js Documentation — The React Framework for Production [Електронний ресурс] // Next.js. — https://nextjs.org/docs
Радченко М. І. Організація навчального процесу у системах електронного навчання. — Львів: ЛНУ, 2020. — 134 с.
Романчук А. А. Використання GraphQL в сучасних веб-додатках [Електронний ресурс] // Сучасні інформаційні технології. — 2021. — №2. — С. 52–58.
Войтенко В. В. Реалізація системи обліку відвідувань та успішності в дистанційному навчанні [Електронний ресурс] // Вісник ХНУРЕ. — 2020. — №15. — С. 89–93.