ПЛАТФОРМА ДЛЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ВИБІРКОВИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТ З ВИКОРИСТАННЯМ ОНТОЛОГІЧНОГО МЕТОДУ
Ключові слова:
онтологія, семантична модель, історичні даніАнотація
У статті запропоновано підхід до побудови персоналізованої системи рекомендацій вибіркових освітніх компонентів на основі онтології. Розроблена онтологія описує взаємозв’язки між студентами, курсами, категоріями знань, вподобаннями та оцінками. Для обчислення схожості між профілями студентів та характеристиками курсів використовується семантична модель. Система також враховує історичні академічні дані та рейтинги курсів для формування адаптивних освітніх рекомендацій. Математична модель поєднує методи фільтрації за вмістом і колаборативної фільтрації з метою персоналізації освітніх траєкторій у вищій освіті.
Посилання (Бібліографія)
Гасевич Д., Йованович Й., Хатала М. Ontologies for learning content: Extraction and automated knowledge modeling // Educational Technology & Society. – 2009. – Т. 12, № 4. – С. 27–39.
Тарус Дж. К., Ню З., Юсіф А. Гібридна система рекомендацій для e-learning на основі онтології та послідовного аналізу шаблонів // Future Generation Computer Systems. – 2017. – Т. 72. – С. 37–48. – DOI: https://doi.org/10.1016/j.future.2017.02.049.
Амане М., Айссауї К., Беррада М. ERSDO: E-learning Recommender System based on Dynamic Ontology // Education and Information Technologies. – 2022. – Т. 27. – С. 7549–7561. – DOI: https://doi.org/10.1007/s10639-022-10914-y.