ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БІБЛІОТЕКИ SFML ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ АЛГОРИТМІВ

Автор(и)

  • Петро Шепелюк Волинський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

Simple and Fast Multimedia Library, процес візуалізації , API , графіка, кросплатформеність

Анотація

Розглянуто особливості використання бібліотеки SFML для візуалізації алгоритмів. Описані основні переваги SFML, такі як простота використання, гнучкість і крос-платформенність. Наведено приклади використання бібліотеки для візуалізації алгоритмів сортування, пошуку шляхів та роботи з деревами. Порівняння можливості SFML з іншими популярними бібліотеками, такими як SDL, OpenGL та Qt. Обговорюються етапи створення візуалізацій, а також методи оптимізації продуктивності.

Посилання (Бібліографія)

About qt - qt wiki. Qt Wiki. URL: https://wiki.qt.io/About_Qt.

Contributors to Wikimedia projects. Simple and fast multimedia library - wikipedia. Wikipedia, the free encyclopedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Simple_and_Fast_Multimedia_Library.

OpenGL - the industry standard for high performance graphics. OpenGL - The Industry Standard for High Performance Graphics. URL: https://www.opengl.org/.

Simple directmedia layer - homepage. Simple DirectMedia Layer - Homepage. URL: https://www.libsdl.org/.

##submission.downloads##

Опубліковано

09.06.2024