ОРГАНІЗАЦІЯ СХЕМИ РОЛЕЙ ТА ДОЗВОЛІВ ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ ПРИ РОЗРОБЦІ ВЕБДОДАТКУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РОБОТИ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ АПТЕК ОПТОВИХ ЦІН
Ключові слова:
роль, повноваження, адміністратор, регіональний кураторАнотація
Для забезпечення ефективного функціонування та управління географічно розподіленими операційними точками роздрібної мережі, була розроблена система з визначеними ролями працівників: працівник, регіональний куратор (контролер), офіс-менеджер, адміністратор, супер-адміністратор. При такій схемі організації дозволів, система оцінювання діяльності роботи роздрібної мережі аптек оптових цін зможе забезпечити ефективне функціонування, забезпечуючи точний та структурований облік усіх аспектів бізнес-процесів. Визначення чітких ролей та повноважень кожного користувача сприятиме раціональному розподілу обов’язків, покращуючи координацію та збільшуючи ефективність управління. Такий підхід дозволить системі оперативно реагувати на зміни в умовах ринку, забезпечуючи гнучкість та конкурентоспроможність роздрібної мережі аптек у сучасному фармацевтичному середовищі.