ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ СУПРОВОДУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Павло Самох Волинський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

інформаційні системи, аналіз, Google Classroom , Microsoft Teams, Moodle, платформа «Єдина школа»

Анотація

Ця робота містить комплексний порівняльний аналіз чотирьох інформаційних систем: Google Classroom, Microsoft Teams, Moodle та «Єдина школа», які широко застосовуються в українських закладах загальної середньої освіти. Дослідження охоплює як освітні, так і технічні аспекти платформ, включаючи функціональність, безпеку, можливості інтеграції та досвід користувачів.

Посилання (Бібліографія)

Єдина школа. Навчальний портал. https://eschool-ua.com/#/ (дата звернення 18.05.2025).

Google Classroom. Official documentation. https://developers.google.com/workspace/classroom/guides/get-started (accessed 18.05.2025).

Microsoft Teams Security and Compliance overview. https://learn.microsoft.com/en-us/microsoftteams/security-compliance-overview (accessed 18.05.2025).

Moodle. Official documentation. https://docs.moodle.org/en/Main_page (accessed 18.05.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

03.06.2025