АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ТЕПЛОВИХ КАРТ ПРИ АНАЛІЗІ ВЕБСАЙТІВ.
Ключові слова:
теплові карти, seo, вебзастосунокАнотація
У статті розглядається застосування технологій теплових карт для аналізу поведінки користувачів на вебсайтах із акцентом на їхню роль у покращенні юзабіліті. Теплові карти є ефективним інструментом візуалізації, який за допомогою кольорового кодування демонструє зони взаємодії користувачів, допомагаючи дизайнерам і розробникам визначити ділянки з високою або низькою увагою. У дослідженні розглянуто різні типи теплових карт — карти кліків, карти прокручування, карти руху курсора — та їхній внесок у оцінку ефективності інтерфейсу та користувацького досвіду. Основними функціями таких карт є виявлення проблем юзабіліті, оптимізація розміщення контенту та покращення ефективності закликів до дії. Також проаналізовано переваги й обмеження сучасних інструментів теплового аналізу, зокрема важливість правильної інтерпретації та інтеграції з іншими методами веб-аналітики. Загалом теплові карти є потужним засобом оптимізації дизайну сайтів відповідно до реальної поведінки користувачів.
Посилання (Бібліографія)
Google Analytics. URL: http://www.google.com/analytics/ (дата звернення: 02.11.2024).
What are website heatmap analytics? https://www.linkedin.com/pulse/what-website-heatmap-analytics-webmaxy/
Карта кліків https://www.plerdy.com/ua/heatmap/
Heatmaps: How to create, use & analyze them https://www.fullstory.com/blog/heatmap/
Гаррет Д. Веб-дизайн: книга Джесса Гарретта. Елементи досвіду
взаємодії. Символ-Плюс, 2008. 192 с.
Saaty T. L. Fundamentals of Decision Making and Priority Theory with the Analytic Hierarchy Process. Pittsburgh: RWS, 1994.
Оніщенко, Т. В.; Фоміна, А. М. Аналіз теплових карт в сучасних онлайн-сервісах оцінки юзабіліті інтерфейсів веб-сайтів. Вчені записки, 2023, 32023204.