КЛАСИФІКАЦІЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ АЛГОРИТМІВ РЕНДЕРИНГУ
Ключові слова:
рендеринг, Растеризація, алгоритми реального часу, трасування променів, глобальне освітленняАнотація
У роботі розглядаються сучасні алгоритми рендерингу, які лежать в основі генерації зображень у комп’ютерній графіці. Проаналізовано класичні та сучасні підходи, зокрема алгоритми растеризації, трасування променів, глобального освітлення та гібридні методи. Окреслено напрями розвитку реалістичного рендерингу в контексті Web3D, візуалізації в реальному часі та апаратного прискорення.
Посилання (Бібліографія)
Pharr M., Jakob W., Humphreys G. (2016). Physically Based Rendering: From Theory to Implementation. Morgan Kaufmann.
Geng Yu et al. (2023). A Survey of Real-Time Rendering on Web3D Application. Virtual Reality & Intelligent Hardware, 5(5), 379–394. https://doi.org/10.1016/j.vrih.2022.04.002
Akenine-Möller T., Haines E., Hoffman N. (2019). Real-Time Rendering (4th ed.). CRC Press.