ПРИКЛАД ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДО ЗАДАЧ МАРКЕТИНГУ
Ключові слова:
статистичний розподіл, оптимізація досліджень, маркетинг, поведінкова економіка, розпізнаванняАнотація
В роботі розглядається приклад застосування ентропії статистичного розподілу для задач маркетингу. Пропонується алгоритм оптимізації аналітичних досліджень структури споживання видів продукції.
Посилання (Бібліографія)
Shannon C. E. (1948). A Mathematical Theory of Communication. — Bell System Technical Journal. — Т. 27. — С. 379—423
Білинський Й.Й., Огороднік К.В., Юкиш М.Й. Електронні системи URL: https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/firen/6bilynskyj_elektronni_systemy/22.htm (дата звернення 03.06.25)
Дейнега О. В., Дейнега І. О. (2018 ) Ентропія в діяльності підприємства: суть та основні підходи до оцінювання. Вісник Національного університету ―Львівська політехніка‖. Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки. — 892. — С. 56–63.