ПРИКЛАД ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДО ЗАДАЧ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Тетяна Мамчич Волинський національний університет імені Лесі Українки https://orcid.org/0000-0002-1934-1484
  • Олександр Ханін Волинський національний університет імені Лесі Українки
  • Іван Мамчич Волинський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

статистичний розподіл, оптимізація досліджень, маркетинг, поведінкова економіка, розпізнавання

Анотація

В роботі розглядається приклад застосування ентропії статистичного розподілу для задач маркетингу. Пропонується алгоритм оптимізації аналітичних досліджень структури споживання видів продукції.

Посилання (Бібліографія)

Shannon C. E. (1948). A Mathematical Theory of Communication. — Bell System Technical Journal. — Т. 27. — С. 379—423

Білинський Й.Й., Огороднік К.В., Юкиш М.Й. Електронні системи URL: https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/firen/6bilynskyj_elektronni_systemy/22.htm (дата звернення 03.06.25)

Дейнега О. В., Дейнега І. О. (2018 ) Ентропія в діяльності підприємства: суть та основні підходи до оцінювання. Вісник Національного університету ―Львівська політехніка‖. Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки. — 892. — С. 56–63.

##submission.downloads##

Опубліковано

03.06.2025