АНАЛІЗ КЛІЄНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКОЇ СЕГМЕНТАЦІЇ

Автор(и)

  • Павло Мельник Луцький національний технічний університет
  • Катерина Мельник Луцький національний технічний університет https://orcid.org/0000-0002-9991-582X
  • Світлана Лавренчук Луцький національний технічний університет https://orcid.org/0000-0002-5453-3924

Ключові слова:

машинне навчання, методи нечіткої кластеризації, сегментація

Анотація

У роботі обґрунтовується актуальність використання методів машинного навчання для сегментації клієнтської бази. Порівнюються класичні та нечіткі методи кластеризації, а також досліджуються переваги та недоліки цих методів.

Посилання (Бібліографія)

K means and fuzzy clustering: Optimizing Customer Segmentation: K means and Fuzzy Clustering Strategies - FasterCapital. FasterCapital. URL: http://surl.li/uciil

Saedi M. Customer Segmentation with Fuzzy Segmentation: Using SQL and Python. Medium. URL: http://surl.li/ucijb

Mall Customer Segmentation Data. Kaggle: Your Machine Learning and Data Science Community. URL: http://surl.li/ucjax

##submission.downloads##

Опубліковано

09.06.2024